×

Pojištění mobilních zařízení

POJIŠTĚNÍ
MOBILNÍCH ZAŘÍZENÍ
Rozbití ani krádež přístroje nemusí tolik bolet

✓ již za pár korun na den
✓ platí v ČR i zahraničí
✓ ochrana na 2 nebo 1 rok
✓ přístroj opravíme nebo nahradíme

JAK TO FUNGUJE?

Pojištění

Přikupte pojištění

U vybraných přístrojů ho koupíte v 1. kroku nákupního košíku
e-shopu nebo v kamenné prodejně.

Kde pojištění přikoupit?

Certifikát

Získejte certifikát a ochranu

Obdržíte certifikát, který budete potřebovat při hlášení škodné události pojišťovně.

Jak se hlásí škodná událost?

Oprava nebo náhrada

Oprava nebo náhrada

Pokud je to možné, přístroj opravíme, pokud ne, dáme vám nový. Platíte pouze spoluúčast.

Jaká je výše spoluúčasti?

ZAKOUPÍTE HO K PŘENOSITELNÉ ELEKTRONICE

mobilní telefonytabletynotebookychytré hodinkyfitness náramkysporttesterypřenosné reproduktorydigitální fotoaparátykamerynavigacečtečky eknihDVD přehrávače

apple

Pořizujete si Apple? Speciální nabídku pojištění pro Apple zařízení naleznete zde.

KDE POJIŠTĚNÍ PŘIKOUPIT?

Pojištění nahodilého poškození a odcizení se vztahuje na vybrané výrobky, které jsou označené volbou této služby při jejich koupi. Můžete ji zakoupit společně s výrobkem ve všech prodejnách DATART nebo na www.DATART.cz v prvním kroku košíku.

návod

Z JAKÝCH VARIANT MŮŽETE VYBÍRAT?

  • Pojištění mobilních zařízení na 1 rok – obsahuje pojištění nahodilého poškození a odcizení na 12 měsíců
  • Pojištění mobilních zařízení na 2 roky – obsahuje pojištění nahodilého poškození a odcizení na 24 měsíců

CO ZÍSKÁTE V PŘÍPADĚ ŠKODY?

  • v případě nahodilého poškození přístroj opravíme
  • pokud nelze opravit, oprava se nevyplatí (tzv. totální škoda) nebo dojde k odcizení, získáte náhradní přístroj
  • pojišťovna poskytne pojistné plnění ve formě opravy nebo náhradního přístroje maximálně 2× za každý pojistný rok
  • zaplatíte vždy pouze spoluúčast podle výše prodejní ceny
  • pokud pojistné plnění ve formě opravy nebo náhradního přístroje není možné, získáte poukaz na nákup nového přístroje v jedné z našich prodejen nebo v e-shopu www.DATART.cz, a to ve výši pořizovací ceny původního přístroje snížené o spoluúčast; v takovém případě pojištění zaniká

JAKÁ JE VÝŠE SPOLUÚČASTI?

Prodejní cena (v Kč) Spoluúčast (v Kč)
do 3 999 500
4 000 – 6 999 700
7 000 – 9 999 1 000
10 000 – 16 999 1 500
nad 17 000 2 000

PŘÍKLAD PLNĚNÍ

Zákazník si pořídil mobilní telefon za 9 999 Kč s dvouletou variantou pojištění. Po 3 měsících mu telefon vypadnul na schodech z ruky tak nešťastně, že se úplně vysypal displej.

1. Ihned kontaktoval pojišťovnu a domluvil opravu.
2. Další den přijel kurýr přímo k němu domů a telefon odvezl do servisu.
3. Za 3 dny byl telefon opraven.
4. Následující den kurýr telefon po domluvě přivezl opravený zpět. Zákazník zaplatil spoluúčast 1 000 Kč a ušetřil několik tisíc za opravu či nový telefon.

JAK SE HLÁSÍ ŠKODNÁ UDÁLOST?

  • s číslem certifikátu o pojištění zavolejte na linku BNP Paribas Cardif Pojišťovny 234 240 460
  • v případě odcizení nahlaste krádež policii, budete potřebovat protokol (pokud jde o telefon či tablet s IMEI, budete potřebovat i doklad o blokaci IMEI)

Výše uvedené výhody a informace platí pro pojištění sjednaná po 1. 12. 2021. Kompletní informace naleznete v pojistné smlouvě č. HPTADT 1/2019 ve znění účinném od 1. 12. 2021.

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Na co všechno se pojištění vztahuje?
Pokrývá poškození nebo úplné zničení přístroje, ke kterému došlo náhodou, včetně poškození způsobeného nešikovností nebo nedbalostí, např. vypadnutí přístroje z ruky či kapsy, poškození vylitou vodou, nechtěné utopení ve vaně apod. Současně pokrývá odcizení přístroje např. při kapesní krádeži, loupeži, vloupání do uzamčeného prostoru (např. z přihrádky zamčeného auta).
Na co se pojištění nevztahuje?
Nevztahuje se na opravy kryté zárukou, na poškození způsobené nesprávnou instalací, opravou nebo údržbou a na poškození, které nemá vliv na funkčnost a použitelnost (např. poškrábání). Nevztahuje se na ztrátu, zapomenutí nebo odcizení v důsledku nedbalosti (např. zapomenutý přístroj na stole v kavárně apod.). Kompletní výčet výluk naleznete v pojistné smlouvě.
Zakoupil jsem na vašem e-shopu službu Pojištění mobilních zařízení a chybí mi k němu certifikát. Kdy ho obdržím?
Jestliže vám bylo zboží doručeno na adresu, obdržíte certifikát e-mailem nejpozději do 2 měsíců od fakturace objednávky.
Zakoupil jsem v prodejně službu Pojištění mobilních zařízení a chybí mi k němu certifikát. Jak postupovat?
V tomto případě vám měl být certifikát vystaven přímo na prodejně. Pokud jej nemáte, zašlete prosím ofocenou fakturu/účtenku na infolinka@datart.cz s požadavkem, že potřebujete vystavit certifikát k Pojištění mobilních zařízení. Kolegové nechají vystavit kopii dokladu a zašlou vám jej na e-mail.
Chci vrátit produkt, ke kterému jsem zakoupil Pojištění mobilních zařízení. Vrátíte mi za tuto službu peníze?
Při vrácení zboží s Pojištěním mobilních zařízení vám vrátíme zpět jak celou částku za zboží, tak i za zakoupenou službu.