Pojištění prodloužené záruky

POJIŠTĚNÍ PRODLOUŽENÉ ZÁRUKY
Získejte jistotu až na 7 let

✓ porouchaný produkt opravíme, nebo vyměníme

✓ nevyužité pojistné vrátíme ve formě slevy

VÍCE INFORMACÍ
Prodloužená záruka

JAK TO PROBÍHÁ?

K produktu přikupte Pojištění prodloužené záruky

Vyberte si produkt s možností přikoupení pojištění a pojištění přidejte do košíku, nebo jej zakupte společně s výrobkem v prodejně.

Získáte certifikát o pojištění

Tím se v případě škody prokážete při hlášení škody na pojišťovně.

Produkt používejte bez obav

Mechanické, elektronické nebo elektrické vady spotřebičů pro vás nebudou problém.

Opravíme, nebo vám dáme nový

Pokud je to možné, produkt opravíme, v opačném případě vám dáme nový.

VÝHODY, KTERÉ VÁM POJIŠTĚNÍ PŘINESE

  • pokrývá mechanické, elektronické nebo elektrické vady spotřebičů, na které by se vztahovala záruka prodejce, vzniklé po jejím skončení
  • krytí 1 rok, 3 roky, nebo 5 let nad rámec zákonné záruky (dle vámi zvolené varianty)
  • pojišťovna za vás zaplatí a zařídí případné opravy
  • vrácení peněz ve výši pojistného v případě bezeškodního průběhu u variant 2+3 roky a 2+5 let ve formě slevy na nový spotřebič (až do výše 15 % z jeho ceny)

ZAKOUPÍTE JEJ KE SPOTŘEBIČŮM:

KDE PŘIKOUPENÍ POJIŠTĚNÍ NAJÍT?

Pojištění prodloužené záruky se vztahuje na vybrané výrobky, které jsou označené volbou této služby při jejich koupi. Můžete ji zakoupit společně s výrobkem ve všech prodejnách DATART, nebo na www.DATART.cz v prvním kroku košíku.

Návod

CO ZÍSKÁTE V PŘÍPADĚ ŠKODY

  • v případě poruchy spotřebič zdarma opravíme
  • pokud oprava není možná nebo se finančně nevyplatí, získáte náhradní spotřebič
  • neplatíte žádnou spoluúčast
  • pojišťovna poskytne pojistné plnění ve formě opravy, nebo náhradního spotřebiče maximálně třikrát během celkové doby trvání pojištění
  • pokud pojistné plnění ve formě opravy, nebo náhradního spotřebiče není možné, získáte voucher na nákup nového spotřebiče v jedné z našich prodejen, nebo v e-shopu www.DATART.cz, a to ve výši pořizovací ceny původního spotřebiče; v takovém případě pojištění zaniká.

PŘÍKLAD PLNĚNÍ

Zákazník si pořídil pračku za 9 000 Kč s variantou pojištění prodloužené záruky 2 + 1 rok. Po necelých 26 měsících od koupě (tj. 2 měsíce po skončení zákonné záruky) se bohužel porouchalo čerpadlo.

Pojišťovna zařídila opravu u zákazníka doma. Zákazník ušetřil za výjezd servisního technika, diagnostiku, náhradní díly i samotnou opravu 2 400 Kč.

PŘÍKLAD VRÁCENÍ PENĚZ

Zákazník si pořídil TV za 21 000 Kč s variantou pojištění prodloužené záruky 2 + 3 roky za 3 570 Kč. Během následujících 5 (tj. 2 let zákonné záruky a 3 let poté) spotřebič bez problémů slouží a tak pojištění nevyužije.

V případě bezeškodního průběhu u 3leté varianty pojištění prodloužené záruky zákazník získává nárok čerpat slevu na další nákup jakéhokoliv spotřebiče do výše úhrady za pojištění, tj. 3 570 Kč. Sleva může být ve výši maximálně 15 % z ceny nového spotřebiče a doba na její využití jsou 2 roky, tj. zákazník ji může využít v 6. a 7. roce od nákupu původní TV.

Výpočet slevy na nový spotřebič:
Cena nového spotřebiče bude 23 800 Kč a nemusí se jednat o TV. Zákazník v takovém případě získá maximální slevu 3 570 Kč (v případě ceny spotřebiče 23 800 Kč je sleva 3 570 Kč rovna 15 % z jeho ceny).

CO DĚLAT, KDYŽ SE NĚCO STANE

  • S číslem certifikátu o pojištění zavolejte na linku BNP Paribas Cardif Pojišťovny 234 240 440.
  • V případě, že máte menší spotřebič, objednáme kurýrní službu a vyzvedneme si jej přímo u vás. V případě velkých spotřebičů objednáme servisního technika přímo k vám domů.
  • V případě opravy v servisním centru přivezeme opravený spotřebič zdarma zpět.

Výše uvedené výhody a informace platí pro pojištění sjednaná po 1. 11. 2021.
Kompletní informace naleznete v pojistné smlouvě č. HPTEW 1/2016 ve znění účinném
od 1.11.2021

Pro pojištění sjednaná před 1. 11. 2021 zůstávají v platnosti příslušné
podmínky i dokumenty.

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Zakoupil jsem na vašem e-shopu službu Pojištění prodloužené záruky a chybí mi k němu certifikát. Kdy ho obdržím?
Jestliže Vám bylo zboží doručeno na adresu, obdržíte certifikát k prodloužené záruce nejpozději do 2 měsíců od fakturace objednávky.
Zakoupil jsem v prodejně službu Pojištění prodloužené záruky a chybí mi k němu certifikát. Jak postupovat?
V tomto případě Vám měl být certifikát vystaven přímo na prodejně. Pokud jej nemáte, zašlete prosím ofocenou fakturu/účtenku na infolinka@datart.cz s požadavkem, že potřebujete vystavit certifikát k prodloužené záruce. Kolegové nechají vystavit kopii dokladu a zašlou Vám jej na e-mail.
Chci vrátit produkt, ke kterému jsem zakoupil službu prodlouženou záruku. Vrátíte mi za tuto službu peníze?
Při vrácení zboží s prodlouženou zárukou Vám vrátíme zpět jak celou částku za zboží, tak i za zakoupenou službu.