Vrácení zboží

1) Zakoupili jste výrobek na e-shopu DATART.cz? Můžete jej bez udání důvodu vrátit do 14 dní od jeho převzetí. K e-shopovým objednávkám patří také nákupy, které jste provedli online a následně vyzvednuli v prodejně.

2) Zakoupili jste výrobek v prodejně? Pokud jste zaregistrováni na DATART.cz, můžete takový výrobek vyměnit do 14 dní od zakoupení.

Jak vrátit zboží zakoupené v e-shopu?

- Vraťte výrobek do původního stavu, abychom vám mohli vrátit plnou kupní cenu. Spolu s výrobkem nezapomeňte přiložit k vrácení také veškeré příslušenství a doklady (záruční list, návod, popř. dárek, který byl součástí zboží).
- Zboží pečlivě zabalte, ideálně do původního a neporušeného obalu.
- Do balíku vložte vytištěný formulář o odstoupení od smlouvy (vzor formuláře) společně s kopií prodejního dokladu – účtenky.
- Zboží zašlete nejpozději do 14 dnů od převzetí na tuto adresu (balíček neposílejte na dobírku):

HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.
Reklamační oddělení
hala DC6, Poděbradská 772
250 90 Jirny

- Nebo zboží nejpozději do 14 dnů od převzetí přineste společně s dokladem o koupi na kteroukoliv prodejnu DATART (seznam zde).
- Peníze za zboží, popř. náklady na nejnižší přepravu vám budou vráceny do 14 dní stejným způsobem, jakým byly obdrženy.

Jak vrátit zboží zakoupené na prodejně?

- Máte v e-shopu DATART.cz vytvořenou registraci? Nakoupili jste pod tímto účtem produkt v prodejně a chcete jej vrátit? Rádi vám ho vyměníme.
- Nepoužitý a nepoškozený výrobek v kompletním obalu včetně veškerého příslušenství přineste nejpozději do 14 dnů od koupě společně s dokladem o koupi na stejnou prodejnu DATART, kde jste uskutečnili jeho nákup.
- Částka za zboží vám bude vrácena na dárkovou kartu ve stejné hodnotě, nebo si můžete koupit jakýkoliv jiný výrobek za stejnou či vyšší cenu.

Záruka vrácení zboží se nevztahuje na produkty osobní hygieny a média (např. PC hry apod.).

Často kladené otázky

Chci vrátit produkt, ke kterému jsem zakoupil službu (např. prodlouženou záruku). Vrátíte mi za tuto službu peníze?

Ano. Vrátíme vám zpět jak celou částku za produkt, tak za zakoupenou službu.

Chci vrátit produkt, u kterého jsem si zakoupil také jeho instalaci. Jak mám postupovat?

Pokud jste již službu částečně využili a chcete výrobek vrátit, je nutné uhradit určitou část ceny za spotřebované služby.

Byla instalace již kompletně provedená? V tom případě nemáte na vrácení peněz za instalaci nárok. Pokud je však na výrobku funkční vada, peníze za tuto službu vám vrátíme.

Co dělat v případě, že chci vrátit produkt, ke kterému jsem dostal dárek?

Pokud jste k danému výrobku získali i dárek, je třeba jej vrátit spolu s výrobkem. V opačném případě vám bude za dárek účtována plná cena.

Co se stane, když vrátím zboží bez příslušenství?

Vrácené zboží by mělo být kompletní, tzn. mělo by obsahovat veškeré příslušenství, které jste spolu s výrobkem obdrželi. Pokud příslušenství ztratíte, bude vám za něj účtována plná cena.

Mohu vrátit produkt, který jsem trochu poškodil?

Pokud došlo k částečnému spotřebování/opotřebování zboží, zboží není kompletní nebo bylo poškozeno, je nutné chybějící hodnotu zaplatit. Konkrétní částku účtujeme dodatečně.

 

Celé znění Všeobecných obchodních podmínek naleznete zde.

V porovnávači máte 0 produktů Porovnat produkty Porovnat 0 produktů