basket tree star-empty icon-apple error-404 time-24 edit smile-5 smile-1 smile-3 smile smile-2 location www order-edit people target check-rounded arrow-up arrow-down transport-light datart-store connect transport-dark gift check star sale Sell Out arrow-circle-up arrow-circle-left arrow-left arrow-right contact faq auction chat datart-store-dark order-check search-colored basket-full cross catalog cross-circle-full mail phone cross-circle-empty time basket-empty map-pin search menu

Reklamační rádce

CO KDYŽ DORAZILO ZBOŽÍ POŠKOZENÉ?

Při přebírání zásilky si dobře zkontrolujte její obal a stav výrobku. Pokud je již při převzetí patrné, že zásilka není v pořádku, nepřebírejte ji od přepravce. V případě dodání prostřednictvím služby DATART je možné zásilku rozbalit společně s řidičem a zkontrolovat její obsah. Pokud vypadá zásilka na první pohled v pořádku a přesto je uvnitř výrobek poškozený, je důležité událost co nejdříve nahlásit u přepravce. Doporučujeme tuto situaci nahlásit také emailem na adresu reklamace@datart.cz.

 

LHŮTY PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE

 

Dopravce zásilky:

Poškození hlaste nejpozději do:

Kde hlásit?

Česká pošta

24 hodin

pobočka ČP

Doprava bez služeb - TOPTRANS

3 pracovních dnů

linka TOPTRANS: 267 101 601

DPD

2 pracovních dnů

linka DPD: 225 373 373

DATART doprava

24 hodin

linka DATART: 225 991 000

 

NÁLEŽITOSTI PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE DODANÉHO POŠKOZENÉHO ZBOŽÍ

- Reklamace poškozených zásilek zasílejte emailem společně s fotodokumentací (nafoťte poškozený výrobek, včetně obalu).

- Do emailu uveďte číslo prodejního dokladu (faktura) nebo číslo objednávky.

- Popište okolnosti při předání výrobku a okolností při jakých bylo zjištěno poškození.

 

OBDRŽELI JSTE NEKOMPLETNÍ NEBO JINÝ VÝROBEK?

Pokud vám domů dorazil jiný výrobek, než který jste si objednali nebo se neshoduje popis na prodejním dokladu s popisem výrobku, kontaktujte prosím naše reklamační oddělení e-mail reklamace@datart.cz. Neváhejte nás kontaktovat také v případě, že výrobek není kompletní.

 

DO E-MAILU UVEĎTE NÁSLEDUJÍCÍ INFORMACE

 

Nekompletní výrobek

Zaměněný výrobek

číslo objednávky nebo faktury 

číslo objednávky nebo faktury

přiložte foto štítku s výrobním a produktovým číslem

přiložte foto štítku s výrobním a produktovým číslem

popis chybějící části

popis produktu, který vám byl doručen

 

Pracovníci reklamačního oddělení vás budou v co nejkratší době kontaktovat a poradí vám, jak situaci co nejrychleji a bez zbytečných vedlejších nákladů vyřešit.

 

JAK POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ REKLAMACE?

Zakoupili jste zboží, které po nějaké době přestalo fungovat, nepracuje správně nebo se na něm projevila vada? Připravili jsme pro Vás návod, jak postupovat v případě, že chcete reklamovat výrobek zakoupený na DATART.cz. Vaši reklamaci vyřídíme v nejkratší možné době, nejpozději však do třiceti kalendářních dnů (od doručení reklamace), jak nám ukládá zákon.

 

 

Jak postupovat při reklamaci v servisním středisku?

Nejrychlejší reklamace vede přes autorizovaný servis výrobce. Seznam středisek, ve kterých odstraňují závady na zboží, naleznete v návodu k výrobku nebo přímo na záručním listě. Aktuální informace o nejbližším servisním středisku najdete obvykle také na internetových stránkách výrobce. Před odesláním výrobku k reklamaci doporučujeme servisní středisko telefonicky kontaktovat. Některé výrobky totiž není nutné do servisu zasílat, přijede je přímo k vám domů opravit servisní technik (velké domácí spotřebiče, televize, počítačová technika, apod.). 

Pokud budete výrobek do servisu zasílat, doporučujeme jej důkladně zabalit, aby byl chráněn proti poškození při přepravě. Společně s výrobkem nezapomeňte zaslat kopii nákupního dokladu (faktura), průvodní dopis s přesným popisem závady a kontaktní informace, aby vás mohl servis vyrozumět o průběhu a ukončení opravy. V případě, že jste při zakoupení výrobku obdrželi záruční list, přiložte jej k reklamaci. Záruční list je nutné zaslat potvrzený prodejcem.

Pokud nemáte v dosahu žádné servisní středisko, můžete navštívit nejbližší prodejnu DATART nebo zboží pošlete přímo na naše Centrální reklamační oddělení. V takovém případě prosím dodržte následující instrukce.

 

Jak postupovat při reklamaci v našem reklamačním oddělení?

Výrobek důkladně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě. Nejjistější přepravní obal bývá původní obal k výrobku, který je přímo určen pro ochranu výrobku při přepravě. Výrobek doporučujeme posílat kompletní, včetně veškerého příslušenství, které bylo obsahem balení. Pro rychlou identifikaci doporučujeme přidat k výrobku kopii prodejního dokladu (faktura) a průvodní dopis, ve kterém popíšete, jaká závada se na zboží projevila. Pro tyto účely je možné využít formulář pro popis reklamace, který najdete ZDE.

 

VÝROBEK NÁSLEDNĚ ZAŠLETE NA JEDNU Z NÍŽE UVEDENÝCH ADRES

 

HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.

Reklamační oddělení

hala DC6, Poděbradská 772

250 90 Jirny

HP Tronic Zlín spol. s r.o.

Reklamační oddělení

areál Slavie 1667

763 61 Napajedla

 

U většiny rozměrných výrobků není nutné zasílání do servisu nebo zpět prodejci. Servisní střediska výrobce k vám vyšlou technika, který závadu opraví na místě nebo vystaví doklad, na jehož základě může prodejce výrobek vyměnit u vás doma. Pokud si nejste jisti jak postupovat, neváhejte kontaktovat naše Zákaznické centrum. Rádi vám poradíme!

 

Co s výrobky, které budou mít neodstranitelnou vadu?

Pokud bude reklamované zboží posouzeno autorizovaným servisním střediskem jako předmět s neodstranitelnou vadou, potom si sami můžete vybrat, zda budete požadovat vrácení zaplacené částky nebo si zboží vyměníte za nový či jiný výrobek. Reklamovaný předmět se stane zbožím s neodstranitelnou vadou i tehdy, uplyne-li 30 kalendářních dní od data, kdy byla vaše reklamace doručena. A v takovém případě máte i stejná práva (výměna zboží, vrácení peněz).

 

 

Náklady spojené s reklamací?

Pokud servisní středisko uzná, že vaše reklamace je oprávněná, nebo není možné zboží z důvodu neodstranitelné vady opravit, máte právo na náhradu nutných nákladů spojených s vyřízením reklamace. Jedná se především o poštovné za zaslání zboží k opravě do autorizovaného střediska. Na náhradu těchto výdajů však nemáte nárok v případě, že bude vaše reklamace odmítnuta a považována za neoprávněnou. Doklad ze servisu (opravenku) nám, prosím, naskenujte (případně vyfoťte) a zašlete s číslem prodejního dokladu na email reklamace@datart.cz. O dalším postupu vás budeme informovat!

Máte-li jakékoliv dotazy ohledně postupu při reklamaci nebo potřebujete zjistit, v jakém stavu se Vaše reklamace nachází, obraťte se prosím na naši infolinku 225 991 000 nebo zašlete dotaz na adresu reklamace@datart.cz. Rádi Vám poradíme!

Reklamační řád našeho E-shopu si můžete přečíst zde.

 

V porovnávači máte 0 produktů Porovnat produkty Porovnat 0 produktů
Zadáte-li číslo své iBOD karty, uvidíte u produktů, jakou slevu můžete získat. Za jakýkoliv nákup vám ibody na tuto kartu také přičteme:    
_______