LG

Málokdo ví, že písmena LG dříve spojovala slova Lucky Goldstar. Dnes zastupují motto Lifes Good, které se promítá i do všech produktů této značky. Smyslem praček, telefonů, vysavačů nebo soundbarů LG je usnadňovat a zpříjemňovat život unikátními technologiemi. Zvláště významnou pozici má LG v oblasti televizí to proto, že LCD panely této značky patří díky vysokému kontrastu, sytosti barev a dalším parametrům na vrchol pomyslné pyramidy displejů.

Nejprodávanější

Nejprodávanější v kategorii

34 990 Kč
u vás již 27.07.
5 790 Kč
u vás již 27.07.
17 990 Kč
u vás již 27.07.
29 990 Kč
u vás již 27.07.
19 990 Kč
u vás již 27.07.
18 990 Kč
u vás již 27.07.
1 299 Kč
u vás již 27.07.
2 499 Kč
u vás již 03.08.
4 899 Kč
u vás již 03.08.
5 490 Kč
Gigant z Jižní Korey LG Electronics, Inc. (LG), která byla založena v roce 1958, je firmou s vedoucím světovým postavením v oblasti spotřební elektroniky, domácích spotřebičů a mobilních komunikací. Zaměstnává více než 83000 lidí, kteří pracují ve více než 119pobočkách včetně 81 dceřiných společností po celém světě. Společnost LG v roce 2014dosáhla celosvětových tržeb ve výši 55,91miliard USD, se skládá ze čtyř obchodních divizí - Home Entertainment (Spotřební elektronika), Mobile Communications (Mobilní komunikace), Home Appliance Air Solution (Domácí spotřebiče Komunikace)a Vehicle Components (Automobilové součásti). LG je druhým největším světovým výrobcem plochých televizorů a jedním z hlavních hráčů na polimobilních telefonů CDMA/GSM, klimatizačních jednotek, praček s předním plněním, optických pamětí, DVD přehrávačů nebo systémů domácích kin. Příběh úspěchu Pravděpodobně žádné jiné značce se nedařilonapravit a vylepšit vlastní identitu a obraz v očích veřejnosti tak elegantně a účinně, jako to učinila právě LG na prahu nového tisíciletí. Veškeré negativní konotace, které vzbuzuje asijská elektronika, tedy, že je levná, obyčejná nebo mizerně provedená, se LG podařilo obrátit a přetransformovat vjejich pravý opak. Ze zkratky Lucky-Goldstar se stalo americky znějící "Lifes Good", jednoduché, elegantní a emotivní heslo, které dnes spolu s mrkajícím logem zná v podstatě celý svět.Její produkty dnes určují designové a technologické trendy, jsou jednoduché, kompaktní a staly se synonymem perfektního provedení. Po někdejším jménu značky Lucky, která proslula hlavně svou výrobou zubních past, jako by se zaprášilo, ačkoliv v domovské Korei chemické odvětvíLG s výrobou mycích prostředků nepřestalo. Pět pilířů Společnost LG Electronics je postavena na pěti hlavních pilířích, jimiž je orientace na globální trh, příležitosti zítřka, čisté energie, rozvoj špičkových technologií a především zlepšování životních podmínek obyčejných lidí. Futuristické logo a celkový přístup společnosti je vždy orientovaný primárně na budování dlouhodobého a oboustranně prospěšného vztahu se zákazníkem a dosažení nejvyšší míry spokojenosti. I proto jsou všechny produkty LGslovy společnosti "rozkošně chytré".