Electrolux

Electrolux je pro mnoho domácností synonymem velkého bílého elektra. Není se čemu divit, v nabídce této značky najdete nepřeberné množství praček, ledniček, myček a sušiček, ale Electrolux se angažuje i na poli sporáků, kuchyňských pomocníků či klimatizací. Určitě znáte i vysavače tohoto výrobce ostatně proto se běžně říká, že musíme vyluxovat. Za to může právě tato švédská značka a rok 1908, kdy poprvé prodeje vysavačů zachránily hospodyňkám hodiny času.

Nejprodávanější

Nejprodávanější v kategorii

u vás již 29.09.
1 444 Kč
u vás již 29.09.
313 Kč
U dodavatele očekáváme 01.10.
499 Kč
u vás již 29.09.
229 Kč
Očekáváme do 01.10.
799 Kč
U dodavatele očekáváme 01.10.
260 Kč
u vás již 29.09.
12 990 Kč
u vás již 29.09.
499 Kč
u vás již 29.09.
1 085 Kč
u vás již 29.09.
16 490 Kč
Jméno, které zná celý svět Když doma luxujete, pravděpodobně nepřemýšlíte nad tím, kde se jméno této činnosti vzalo. Může za ní právě AB Electrolux, známější prostě jako Electrolux,jehož přístrojLux I se stal v roce 1912 synonymem pro vysavače nacelém evropském kontinentu a ve veřejném povědomí přetrval až do dnešních dnů. Příběh holdingu, který dnes prodává produkty pod jménem AEG, Zanussi, Anova, Frigidaire, Westinghouse či svým vlastním, začíná však o 4 roky dříve. Vynález z USA dobyl svět Axel Wenner-Gren, který nebyl ani vynálezce, ani inženýr, ale "pouhý" obchodní génius, se jednoho dne procházel po slavné vídeňské nákupní tříděKärtnerstrasse, když tu jeho pohled spočinul na podivném přístroji ve výloze. Byl to vysavač americké značky Santo, v té době luxusní produkt, o váze celých 20 kilogramů. Wenner-Gren v tom okamžikuspatřil budoucnost. Uvědomil si totiž, že pokud by dokázal podobnýpřístroj vyrobit levnější a lehčí, bude ho potřebovatnikoliv každádomácnost v Evropě, ale na celém světě. A zrodil se sen, jehož výsledkem byl model Lux I. Růst na mezinárodní úrovni na sebe nedal dlouho čekat. První továrna na vysavačebyla otevřena v roce 1926 v Berlíně, o rok později následovaly další na území Velké Británie a francouzské půdě. O deset let později otevřel tehdejší Elektroluxprvní výrobnu v Austrálii. Přetváříme bydlení k lepšímu V současnosti si Electrolux drží stabilní pozici druhého největšího světového hráče na poli bílých spotřebičů a každoročně operuje na více než 150 trzích napříč kontinenty. Jeho produkty jsou nedílnou součástí60 milionů domácností a zahrnují krom ikonických vysavačů také ledničky, myčky nádobí, vařiče,sporáky, klimatizace a mnoho dalších spotřebičů, s nimiž se setkáváme na každodenní bázi. Heslem společnosti s ročním obratem více než 300 miliard korun je přetvářet bydlení k lepšímu.Inovace je neustálým procesem změny a pro značku Electrolux také hnacím motorem, kterýkaždý den přináší nové zkušenosti a výzvy. Electrolux věří, že budoucnost tvoříme způsobem, jakým žijeme, a proto se snaží neustále vylepšovataspekty běžného života svých zákazníků v souladu se zásadami etiky a udržitelného rozvoje.