Jarní část FORTUNA:LIGY startuje! (Tisková zpráva LFA)

Po zimní přestávce se výrazně přiblížil restart ligových bojů. FORTUNA:LIGA naváže už nadcházející víkend dvacátým kolem a FORTUNA:NÁRODNÍ LIGA znovu otevře svou oponu už za tři týdny. Obě profesionální soutěže na konci soutěžního ročníku znovu čeká loňská novinka v podobě nadstavbové části. Ligová fotbalová asociace mezitím úspěšně dotáhla jednání s generálním partnerem, sázkovou kanceláří Fortuna, o předčasném prodloužení kontraktu do roku 2024.

České fotbalové profesionální soutěže tak minimálně do roku 2024 ponesou názvy FORTUNA:LIGA resp. FORTUNA:NÁRODNÍ LIGA. Fortuna je generálním partnerem nejvyšší soutěže od roku 2018, ale její spojení s elitním fotbalem v Česku sahá ještě o další dva roky dříve, když od sezóny 2016/17 nese její název druhá nejvyšší soutěž. Původní kontrakt byl datován do roku 2022, ale už s předstihem se Ligová fotbalová asociace může pochlubit prodloužením o další dva soutěžní ročníky. „Jsme nesmírně hrdi na to, že generální partner, sázková kancelář Fortuna, je spokojená s naší vzájemnou spoluprací. Svědčí o tom fakt, že jsme se dohodli na prodloužení smlouvy do roku 2024 včetně dalšího rozšíření společných projektů. Je to významný signál pro profesionální fotbal, který nám dává potřebnou jistotu do delšího období, v němž se můžeme zaměřit na koncepční řízení obou nejvyšších fotbalových soutěží,“ připomněl Dušan Svoboda, předseda Ligové fotbalové asociace, že Fortuna myslí kromě vlastní vizibility i na projekty s fanoušky. Ty budou pokračovat i na jaře. V prvních kolech čekají na diváky na všech ligových stadionech slušivé kulichy, na vybraných zápasech se mohou zase fanoušci těšit na oblíbenou fanzónu s fotbalovou střelnicí, pokračovat bude také hlasování o hráče utkání. „Během uplynulých sezon a zejména té minulé, kdy jsme poprvé dali název nejvyšší soutěži v zemi, jsme získali řadu zkušeností, které jsme se rozhodli pružně zohlednit. Provedená aktualizace nyní lépe odpovídá našim přáním a stejně tak potřebám našeho partnera. V minulém ročníku jsme pro fanoušky realizovali na 60 eventů, rozdali jim dárky za 5 milionů a za to dostali cennou zpětnou vazbu. Prodloužením kontraktu o další dva roky jsme si rozšířili prostor, abychom naše záměry dokázali dále rozvíjet,“ řekl k prodloužení kontraktu David Vaněk, generální ředitel sázkové kanceláře Fortuna.

Součástí nové dohody s generálním partnerem je i společný závazek na dalším rozvoji projektu videorozhodčího. „Už v jarní části přibude pod dohledem VAR páté utkání v každém ligovém kole, které pokryjeme bez ohledu na televizní přenos na vlastní náklady,“ slíbil Dušan Svoboda s tím, že Ligová fotbalová asociace bude pro tyto zápasy zajišťovat mj. i potřebné množství kamer nad rámec běžného streamovaného přenosu. „Na základě memoranda s FAČR chceme v nejbližší době společně najít řešení pro kompletní obsazení videorozhodčími všech utkání FORTUNA:LIGY od příštího soutěžního ročníku,“ dodal Svoboda. Projekt videorozhodčího bude i nadále podporovat jeho generální partner, společnost Datart. „Stále věříme, že projekt videorozhodčí má pro současný fotbal smysl. Nicméně jsme si vědomi slabých míst, která znesnadňují naplnění cíle VAR technologií. Ligová fotbalová asociace, společně s FAČR, připravila pro nadcházející jarní sezónu konkrétní kroky, které by měly nedostatky z předchozí sezóny eliminovat. Věříme, že pomohou zkvalitnit videorozhodčího a zlepšit jeho vnímání mezi fanoušky, řekla Eva Kočicová, mluvčí značky Datart.

Perspektiva dlouhodobé spolupráce s ligovými partnery se prolíná i do společných projektů kolem FORTUNA:LIGY. Jedním z nich je mimo jiné Alexandria Last Minute gól. „Jsem rád, že se nám společně s LFA podařilo využít synergie dalších partnerů. Sázková kancelář Fortuna začne na branky vstřelené v závěrečné fázi utkání vypisovat speciální sázky. Kromě samotných střelců budeme od jarní části oceňovat hodnotnými cenami také fanoušky z řad tipérů Fortuny a jeden z nich potom na konci této sezóny od nás obdrží poukaz na zájezd v hodnotě sto tisíc korun,“ vysvětlil zajímavou novinku pro všechny fanoušky Petr Šatný, marketingový ředitel CK Alexandria.

Také na jaře bude pokračovat zaběhlý vysílací model se třemi zápasy v režii O2 TV a jedním na veřejnoprávním kanálu ČT Sport. Všechna utkání tak budou jako obvykle k vidění na televizní platformě O2 TV, která současně chystá i pro druhou polovinu sezóny několik novinek ve svém vysílání. „technika, tiki-taka, jeden na jednoho, xxx,“ prozradil Marek Kindernay, výkonný ředitel stanice O2 TV Sport.

Mezi tradiční významné partnery ligy a ligových klubů patří také společnost AURES Holdings, kam patří značky AAA AUTO a Mototechna. „xxx,“ chválil spolupráci s Ligovou fotbalovou asociací provozní ředitel sítě autocenter AAA AUTO Petr Vaněček.

Ligová fotbalová asociace zvládla společně se všemi prvoligovými kluby nedávný vstup do odvětví esportu a ráda by u tohoto fenoménu pokračovala i nadále. „Chtěli bychom i nadále udávat moderní trendy a zůstat lídrem a průkopníkem v českém prostředí. DATART e:LIGA v hraní počítačové hry FIFA zaznamenala rekordní čísla sledovanosti, což je pro nás závazek do budoucna. Současně je nám jasné, že díky tomu můžeme oslovit nejmladší generaci potenciálních fotbalových fanoušků, což je v dnešní době čím dál složitější,“ řekl Daniel Hajný, obchodní a marketingový ředitel LFA.

V porovnávači máte 0 produktů Porovnat produkty Porovnat 0 produktů