basket tree star-empty icon-apple error-404 time-24 edit smile-5 smile-1 smile-3 smile smile-2 location www order-edit people target check-rounded arrow-up arrow-down transport-light datart-store connect transport-dark gift check star sale Sell Out arrow-circle-up arrow-circle-left arrow-left arrow-right contact faq auction chat datart-store-dark order-check search-colored basket-full cross catalog cross-circle-full mail phone cross-circle-empty time basket-empty map-pin search menu

Černý týden zvýšil tržby e-shopu Datartu o 73 %

Černý pátek Datart letos prodloužil na celý týden. Během Černého týdne tržby v e-shopu vzrostly o 73 procent. V prodejnách byl obrat v pátek a o víkendu rekordní v tomto roce.

 „Potvrdilo se, že Black Friday je už definitivně etablovaný v Česku. Lokální společnosti ho domestikovaly tak, aby se přizpůsobily potřebám zákazníků a prodaly co nejvíce. Na Slovensku jsme prozatím takový boom nezaznamenali," říká Jan Samko, marketingový ředitel Datartu.

Hned na začátku Černého týdne se vyprodaly  nejzajímavější kousky z malých kuchyňských spotřebičů a produktů péče o tělo.  Po celý týden zákazníci nejvíce nakupovali herní konzole, mobilní telefony a TV, u kterých byl předtím velký útlum v prodejích. Naopak nejmenší zájem byl o velké kuchyňské spotřebiče. „Černý týden zvýšil tržby našeho e-shopu  o 73 %. V kamenných prodejnách jsme zaznamenali v pátek a o tomto víkendu nejvyšší tržby v letošním roce, přestože akčních dnů bylo v průběhu roku více,"  říká Iva Pavlousková, tisková mluvčí Datartu.

U některého zboží dosáhly slevy až 83 %, průměrná sleva byla 38 %. Slevy se týkaly řady zboží od příslušenství, drobné elektroniky, smartphonů, přes herní konzole a televize, až po velké domácí spotřebiče, tedy všechny vánoční bestsellery. Zlevněné zboží bylo možné pořídit od pondělí 21. listopadu do neděle 27. listopadu v kamenných prodejnách Datart i v e-shopu. V příštím roce chce Datart Černý týden určitě zopakovat.

 

V porovnávači máte 0 produktů Porovnat produkty Porovnat 0 produktů