×

Blesková výměna

BLESKOVÁ VÝMĚNA
Vadný výrobek ihned
vyměníme za nový

✓ nebudete čekat dlouhé dny na vyřízení reklamace

✓ nečekají vás žádné opravy

Blesková výměna

JAK TO PROBÍHÁ?

K produktu přikupte Bleskovou výměnu

Vyberte si produkt s možností přikoupení služby a službu přidejte do košíku, nebo ji zakupte společně s výrobkem v prodejně.

Služba trvá 24 měsíců

 

Po dobu záruky můžete službu využít.

Uplatníte ji v kterékoli prodejně DATART

Nemusíte nikam nic posílat. Stačí se stavit na jednu z více než 100 prodejen po celé ČR.

Při závadě ihned vyměníme za nový

Vadný výrobek vám vyměníme okamžitě a bez čekání za nový.

CO SI S SEBOU PŘINÉST NA PRODEJNU?

  • vadný výrobek
  • prodejní doklad (účtenku), na kterém je uvedeno zakoupení výrobku a služby

K JAKÝM PRODUKTŮM JE MOŽNÉ SLUŽBU PŘIKOUPIT?

KDE PŘIKOUPENÍ SLUŽBY NAJDU?

Služba Blesková výměna se vztahuje na vybrané výrobky, které jsou označené volbou této služby při jejich koupi. Můžete ji zakoupit společně s výrobkem ve všech prodejnách DATART, nebo na www.DATART.cz v prvním kroku košíku.

CENA SLUŽBY

Cena služby
u výrobku

do 400 Kč

59 Kč

Cena služby
u výrobku
od 401 Kč
do 1 000 Kč

119 Kč

Cena služby
u výrobku
od 1 001 Kč
do 1 800 Kč

249 Kč

Cena služby
u výrobku
od 1 801 Kč
do 3 500 Kč

349 Kč

Cena služby
u výrobku
od 3 501 Kč
do 5 000 Kč

599 Kč

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Dostanu za svůj vadný výrobek úplně stejný nový?
Ano, za předpokladu, že se shodný výrobek bude nacházet skladem v prodejně, ve které jste se rozhodli službu Blesková výměna uplatnit. V případě, že shodný výrobek nebude v prodejně skladem, obdržíte jiný výrobek se shodnými, nebo lepšími parametry od stejného, nebo jiného výrobce v hodnotě kupní ceny (vadného) výrobku, u kterého jste službu Blesková výměna uplatnili. Produkt je možné vyměnit i za dražší s doplatkem ceny.
Co když se výrobek, ke kterému mám zakoupenou Bleskovou výměnu, už neprodává?
Pokud výrobek již není v nabídce, a tudíž ho nemůžeme vyměnit, získáte jiný výrobek stejných, či lepších parametrů v kupní ceně původního výrobku.
Můžu využít Bleskovou výměnu, i když je zboží mechanicky poškozené?
Ne, v takovém případě není možné službu využít. Pokud bylo zboží poškozeno neodbornou manipulací kupujícího, nebo třetí strany, neoprávněným zásahem do výrobku, neodbornou manipulací s výrobkem, neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, zanedbáním péče o výrobek, poškozením výrobku počítačovým virem, vadami způsobenými běžným opotřebením (např. snížení kapacity baterie způsobeném používáním výrobku), vnějšími příčinami (např. dopravní nehodou, nárazem, nebo jiným mechanickým, či tepelným vlivem, bleskem, bouří, výkyvy elektrického proudu, vniknutím tekutiny apod.), nelze službu Blesková výměna u zakoupeného zboží uplatnit.
Je možné Bleskovou výměnu dokoupit dodatečně?
Ano, službu můžete dokoupit do 14 dnů od zakoupení zboží. Pokud jste zboží koupili v kamenné prodejně DATART (nebo jste si ho tam vyzvedli), navštivte pro dokoupení kteroukoli naši prodejnu. Pokud jste zboží nakoupili online s doručením zboží domů (nevyužili jste vyzvednutí na prodejně), můžete pro dokoupení kontaktovat zákaznickou linku prostřednictvím e-mailu infolinka@datart.cz. Službu vám rádi doprodáme.