basket tree star-empty icon-apple error-404 time-24 edit smile-5 smile-1 smile-3 smile smile-2 location www order-edit people target check-rounded arrow-up arrow-down transport-light datart-store connect transport-dark gift check star sale Sell Out arrow-circle-up arrow-circle-left arrow-left arrow-right contact faq auction chat datart-store-dark order-check search-colored basket-full cross catalog cross-circle-full mail phone cross-circle-empty time basket-empty map-pin search menu

Lenovo

Každý, kdo uvažoval o koupi notebooku, zaznamenal modely značky Lenovo. Není to žádná náhoda, Lenovo je skutečně gigantem v oblasti notebooků, počítačů, chytrých mobilních telefonů a tabletů, protože dokáže nabídnout produkty s nekompromisním výkonem, atraktivním designem, ale i přitažlivou cenou. Silná pozice na trhu umožnila Lenovo akvizici Motoroly nebo tradičního výrobce přenosných počítačů IBM, díky čemuž získal výrobce první příčku v prodejích počítačů v roce 2015.

Nejprodávanější produkty Lenovo

Zobrazit více produktů

O značce Lenovo

Největší světový výrobce

Společnost Lenovo byla založena v roce 1984. Centrálu má ve městě Honkkong, další dvě sídla pak najdeme ve Spojených státech a Singapuru. Lenovo je od roku 2013 největším světovým výrobcem počítačů, za to vděčí zejména svému domácímu trhu v Číně. Kromě výroby se zabývá také vývojem vlastních technologií. Celosvětově zaměstnává zhruba 60 000 lidí. V roce 2016 firma vydělala 535 milionů dolarů, tedy zhruba 12,6 miliardy korun. Kromě stolních počítačů vyrábí firma také notebooky, tablety, chytré telefony, monitory, servery nebo televize. V roce 2014 koupilo Lenovo firmu Motorola a divizi IBM. Působí ve více než 160 zemích světa.

Jsme Lenovo

Společnost Lenovo se každý den řídí vytvořenou firemní kulturou. Nazývá ji svým DNA nebo také „Jsme Lenovo“. Firemní kultura nastavuje hodnoty, které firma sdílí a obchodní postupy, které používá. Celá kultura Lenovo je postavená na jediném výroku: „Děláme to, co říkáme, je nám vlastní, co děláme a rádi neustále ohromujeme naše zákazníky.“ Hlavním bodem firemní kultury Lenovo je zaměření na zákazníky ve všem, co firma dělá. Firma také tvrdí, že její inovátoři neúnavně vymýšlejí nové nápady na vylepšení produktů.

Nová legenda

Název Lenovo je složeninou částí dvou slov. „Le“ značí slovo legend, česky legenda. „Novo“ pak pochází z latiny, v češtině můžeme význam přiřadit ke slovu nový. Složením obou slov tak vznikne význam slova Lenovo – nová legenda. Prvních 20 let své existence se Lenovo jmenovalo pouze Legend. V dubnu 2003 pak společnost veřejně oznámila své nové jméno Lenovo. Důvodem změny jména bylo mimo jiné rozšíření působnosti firmy na mezinárodní úroveň, slovo legenda navíc bylo využíváno řadou dalších firem, což znemožňovalo název registrovat jako ochrannou známku. Na přejmenování a s tím související reklamní kampaň firma vynaložila v přepočtu na české koruny s dnešním kurzem zhruba 650 milionů.

V porovnávači máte 0 produktů Porovnat produkty Porovnat 0 produktů
_______