basket tree star-empty icon-apple error-404 time-24 edit smile-5 smile-1 smile-3 smile smile-2 location www order-edit people target check-rounded arrow-up arrow-down transport-light datart-store connect transport-dark gift check star sale Sell Out arrow-circle-up arrow-circle-left arrow-left arrow-right contact faq auction chat datart-store-dark order-check search-colored basket-full cross catalog cross-circle-full mail phone cross-circle-empty time basket-empty map-pin search menu

Bosch

Na logu značky Bosch najdete stylizovanou kotvu elektromotoru, která perfektně odpovídá nabídce tohoto výrobce. Patří do ní totiž prakticky cokoli poháněné elektřinou. Nejčastěji je Bosch spojován s kuchyňskými roboty, myčkami a pračkami, ale v portfoliu mají silné zastoupení také rychlovarné konvice, kávovary, ale i autorádia a další produkty. Jejich filozofii nejlépe vyjadřuje heslo „Rozdíl není v ceně“, které akcentuje význam životnosti a kvality nad minimální cenou.

Nejprodávanější produkty Bosch

Zobrazit více produktů

O značce Bosch

Technologie pro život

Design spotřebičů značky Bosch je navrhován s důrazem na technologickou preciznost, ale vždy s ohledem na uživatelské pohodlí. K důležitým hodnotám značky patří od počátku v roce 1886, kdy Robert Bosch založil ve Stuttgartu svou „Dílnu pro jemnou mechaniku a elektrotechniku“, silná sociální angažovanost a respekt k přírodě, který se odráží ve výrobě energeticky úsporných spotřebičů a podpoře trvale udržitelného rozvoje.

Robert Bosch byl jako vynálezce a zakladatel společnosti jedním z pionýrů průmyslového pokroku. K dnešnímu mezinárodnímu gigantu s ročním obratem přes 73 miliard EUR se vypracoval doslova z ničeho. První prostor, který si pronajal zahrnoval pouze kancelář, jednu větší a jednu menší dílnu a místnost, v níž byla umístěna malá kovářská dílna. Jeho nárokem na vynálezy a produkty, které opouštěly jeho společnost, byla však už tehdy výhradní orientace na přání a denní potřeby člověka. Nejlépe o tom vypovídá jeho oblíbené heslo „Raději ztratit peníze než důvěru“, jemuž zůstal věrný po celý život. A poslání značky - vyrábět spolehlivé přístroje s dlouhou životností, usnadňující lidem život - se nezměnilo ani dnes.

Šetrný k přírodě

Předním cílem inovací značky Bosch je kromě důvěry zákazníků také co možná nejšetrnější zacházení s životním prostředím a přírodními zdroji. Na neustálé zlepšování výrobních postupů s ohledem na jejich šetrnost značka každoročně vynakládá kolem 100 milionů EUR.

V oblasti domácích spotřebičů má za sebou společnost několik světových prvenství. V roce 1961 přišla na trh s prvním ručním vysavačem s umělohmotnou skříní a o rok později představila vůbec první sporák určený k vestavbě. V roce 1978 následovala další světová novinka té doby - elektrický robot s multifunkčním ramenem.

Vždy vstříc uživatelům

Design spotřebičů Bosch je zároveň elegantní a přátelský. Značka neváhá sáhnout po oblých tvarech a veselých barvách. Kulatý tvar měl ostatně už její první spotřebič – chladnička, představená na jarním veletrhu v Lipsku roku 1933.

V rozsáhlé nabídce značky Bosch najdeme snad všechny typy produktů, pro které se hodí označení „domácí spotřebič“. Od velkých, jako jsou chladničky, mrazničky i jejich kombinace, předem i horem plněné pračky, kondenzační sušičky, myčky nádobí, vinotéky a sporáky, až po ty nejmenší. Nechybí vysavače včetně speciálních na zvířecí chlupy nebo tvrdé podlahy, žehličky, parní stanice, mixéry, kávovary, snídaňové sety i výkonné nástroje pro osobní péči – vysoušeče vlasů, kulmy a žehličky na vlasy. Někdejší heslo Roberta Bosche, tedy vyrábět technologii určenou pro život, je stále naplňováno v plné šíři.

 

V porovnávači máte 0 produktů Porovnat produkty Porovnat 0 produktů
Zadáte-li číslo své iBOD karty, uvidíte u produktů, jakou slevu můžete získat.    
_______