Aktuální opatření

Jsme tu stále pro vás.

Jak se staráme o bezpečnost
na skladě a PRODEJNÁCH

  • všichni naši zaměstnanci v prodejnách mají k dispozici ochrannou roušku, dezinfekční gely a ochranné rukavice
  • všichni naši řidiči mají ochranné roušky a před a po každém dodání zboží zákazníkovi si dezinfikují ruce
  • všechny naše prodejny i automobily pravidelně dezinfikujeme
  • v našich prodejnách dodržujeme bezpečné rozestupy
  • upřednostňujeme bezhotovostní platby

Nakupujte bez obav v našich prodejnách

> všechny jsou znovu otevřeny

Naši elektrospecialisté na prodejnách jsou připraveni vám poradit s výběrem vhodných spotřebičů. I nadále však můžete využívat i možnosti vyzvednutí zboží již do 30 minut od objednání. Bezpečnost pro nás zůstává na prvním místě. Pomozte nám ji dodržovat.

  1. U vstupu si vydezinfikujte ruce.
  2. Využijte jednorázové rukavice, jsou vám k dispozici.
  3. Udržujte mezi sebou dvoumetrové rozestupy.
  4. Budeme rádi, když zvolíte bezkontaktní platbu.

Jak si objednám zboží, abych si jej mohl vyzvednout co nejdříve? Přečtěte si více o službě vyzvednutí do 30 minut.

prodejna DATART
Najděte svou nejbližší prodejnu
a zjistěte aktuální otevírací dobu

SEZNAM PRODEJEN

Zboží vám bezpečně doručíme, ať se děje, co se děje

> podle dopravce již od 24 hodin

Pokud máte možnost zůstat doma, nikam nechodit a dodržovat karanténu, velmi tento přístup podporujeme. Zboží vám rádi doručíme až domů. Využít můžete opět také naši prémiovou DATART dopravu, se kterou vám zboží nejen přivezeme, ale také vyneseme a nainstalujeme.

Kvůli mimořádné situaci nemusí být splněn předpokládaný termín doručení. My i ostatní dopravci intenzivně pracujeme na tom, aby bylo zboží co nejdříve u vás. Děkujeme za pochopení.
My i ostatní dopravci měníme podmínky doručení. Vydání zásilek probíhá zcela bezkontaktně a s dodržováním ochranného rozestupu.

Prémiová DATART doprava

Naše prémiová DATART doprava je zpět! Opět si tak můžete užít maximální komfort a zboží si nechat doručit až domů. Vyneseme vám jej třeba až do 10. patra, vybalíme, nainstalujeme a spolu s obalovým materiálem můžeme odvézt také starý spotřebič k ekologické likvidaci.

Termín doručení si volíte sami dle svých preferencí.

auto DATART

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Aktuálně jsou již naše prodejny opět připraveny vyřizovat přijímání a vydávání reklamací či přijímání vráceného zboží ve 14dení lhůtě. Veškeré podrobnosti najdete zde.

Pokud jste během nouzového stavu projevili zájem o odstoupení od kupní smlouvy prostřednictvím online formuláře a zboží neposílali do našeho skladu, přijďte toto, prosím, vyřídit na naši prodejnu v co nejkratší možné době.

Připomínáme, že v případě zboží zakoupeného na prodejně platí 14denní lhůta pro vrácení pouze v případě, že zboží bude nepoužité, nepoškozené a v originálním obalu.

Ano, všechny naše prodejny jsou již otevřené a rádi vám zde s vyřízením reklamace pomůžeme. Vyčkejte však, prosím, na SMS o vyřízení reklamace.

Předpokládané termíny doručení najdete vždy v detailu objednávky u jednotlivých typů dopravy. Mimořádná situace může ovlivnit čas doručení. My i ostatní dopravci děláme, co můžeme. Prosíme o trpělivost.

V našich prodejnách dbáme na maximální dodržování hygienických požadavků a preferujeme bezkontaktní platby. Nicméně jsme již schopni přijímat i hotovost.

Všechny naše prodejny jsou od 11. května opět otevřeny v běžném provozu. Stále je však pro nás bezpečnost na prvním místě, a proto vás prosíme, abyste ji také dodržovali – noste roušky, využívejte dezinfekci a jednorázové ochranné rukavice, udržujte mezi sebou dvoumetrové rozestupy a v ideálním případě volte bezhotovostní platbu (samozřejmě ale přijímáme i hotovost).

V případě velkých bílých spotřebičů a televizorů doporučujeme naši standardní či prémiovou DATART dopravu. V případě ostatních produktů je nejrychlejším způsobem objednání online a vyzvednutí na nejbližší prodejně.

Ano, ve všech našich prodejnách znovu přijímáme dárkové karty a šeky.

Ano, tuto službu opět v prodejnách poskytujeme.

Ano, tuto službu znovu poskytujeme ve všech našich prodejnách.

Ano, v prodejnách můžete opět využít našich instalačních služeb včetně instalace ochranné fólie či skla.

Ano, v našich prodejnách s vámi rádi vyřídíme i nákup na splátky.

Ano, bombičky do SodaStream vám v prodejnách rádi vyměníme.

Nenašli jste odpověď na vaši otázku?

Rádi vám poradíme na naší zákaznické lince
nebo se s dotazem obraťte přímo na naši prodejnu DATART.

225 991 000 Prodejny

Pokud si nepřejete dostávat zprávy s upozorněním na aktuální akce, napište nám na e-mailovou adresu gdpr@datart.cz.

V porovnávači máte 0 produktů Porovnat produkty Porovnat 0 produktů