basket tree star-empty icon-apple error-404 time-24 edit smile-5 smile-1 smile-3 smile smile-2 location www order-edit people target check-rounded arrow-up arrow-down transport-light datart-store connect transport-dark gift check star sale Sell Out arrow-circle-up arrow-circle-left arrow-left arrow-right contact faq auction chat datart-store-dark order-check search-colored basket-full cross catalog cross-circle-full mail phone cross-circle-empty time basket-empty map-pin search menu

Aktuální opatření

Jsme tu stále pro vás. Nakupujte z pohodlí domova a my se o vše postaráme.

Jak se staráme o bezpečnost na skladě
a výdejních místech

  • všichni naši zaměstnanci na výdejních místech mají k dispozici ochrannou roušku a dezinfekční gely a ochranné rukavice
  • všichni naši řidiči mají ochranné roušky a před a po každém dodání k zákazníkovi si dezinfikují ruce
  • všechna naše výdejní místa i automobily pravidelně dezinfikujeme
  • na našich výdejních místech dodržujeme bezpečné rozestupy
  • přijímáme pouze bezhotovostní platby

Jak můžete nakupovat?

Objednejte online, vyzvedněte na prodejně

> již do 60 minut od objednání

Naše vybrané prodejny se dočasně proměnily na výdejní místa
e-shopových objednávek. I nadále tedy můžete mít zboží rychle u sebe, tak jak jste zvyklí.

  1. Vyberte si zboží v našem e-shopu
  2. V košíku zvolte jako způsob dopravy vyzvednutí na výdejně.
  3. Vyberte si vaši nejbližší prodejnu.
  4. Vyčkejte na SMS zprávu a e-mailové potvrzení, že je pro vás objednávka připravena.
prodejna DATART
Zjistěte, které naše prodejny se proměnily ve výdejny
a jaká je jejich otevírací doba.

SEZNAM PRODEJEN

Jak si objednám zboží, abych si jej mohl vyzvednout co nejdříve? Přečtěte si více o službě vyzvednutí do 60 minut.

Jaká jsou bezpečnostní pravidla pro vyzvednutí zboží?

Zboží vám doručíme a vyneseme do patra před byt

> podle dopravce již od 24 hodin

Pokud máte možnost zůstat doma, nikam nechodit a dodržovat karanténu, velmi tento přístup podporujeme a zboží vám samozřejmě rádi doručíme až domů. Nyní máte navíc možnost u každé objednávky od 500 Kč využít dopravu zdarma. V košíku vám vždy nabízíme alespoň 1 možnost dopravce.

Kvůli mimořádné situaci nemusí být splněn předpokládaný termín doručení. My i ostatní dopravci intenzivně pracujeme na tom, aby bylo zboží co nejdříve u vás. Děkujeme za pochopení.
My i ostatní dopravci měníme podmínky doručení. Vydání zásilek probíhá zcela bezkontaktně a s dodržováním ochranného rozestupu. V oblastech, kde hygienická stanice vyhlásila karanténu města/oblasti, platí speciální režim – nelze doručovat zboží domů.

Standardní doprava DATART

Rozšířili jsme možnosti využití standardní dopravy. Kromě velkých spotřebičů a TV vám dovezeme také menší zboží. Navíc je nyní vyneseme třeba do 10. patra před dveře vašeho bytu. A zvládneme to i bezkontaktně. Můžete si zdarma zvolit také odvoz starého spotřebiče na ekolikvidaci. Je ale nutné jej předem připravit (odpojit ze sítě a připravit k vynesení).

I u standardní dopravy si nyní zvolíte termín doručení dle svých preferencí.

Právě teď vám všechny objednávky od 500 Kč přivezeme zdarma.

auto DATART
Prémiovou DATART dopravu nyní neposkytujeme. Z důvodu bezpečnosti naší posádky i vás, našich zákazníků, nedoručujeme zboží až do bytu, nevybalujeme jej ani neinstalujeme.

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Vzhledem k aktuální výjimečné situaci nejsme schopni na prodejnách přijímat ani vydávat reklamace. Pokud nastane nečekaná situace, kdy potřebujete zboží reklamovat, je nutné nám zboží společně s příslušným formulářem zaslat pomocí externího přepravce. Veškeré podrobnosti najdete zde.

U velkých domácích spotřebičů můžete nejprve nahlásit vadu u autorizovaného servisního centra, které k vám domů vyšle servisního technika.

U zboží zakoupeného na e-shopu nám zašlete řádně vyplněný formulář k odstoupení od kupní smlouvy, a jakmile bude nouzový stav vládou ČR odvolán, zboží nám na prodejně předejte. Do této doby, prosím, zboží již nepoužívejte. U zboží zakoupeného na prodejně platí 14denní lhůta pro vrácení v případě, že zboží bude nepoužité, nepoškozené a v originálním obalu. Po dobu nouzového stavu, kdy jsou naše prodejny zavřené, se tato lhůta prodlužuje. Se zbožím se neprodleně dostavte na prodejnu ihned po otevření prodejen.

Je nám líto, ale v době nouzového stavu, kdy jsou naše prodejny zavřené, zde nemůžeme vyřizovat reklamace. Vyčkejte tedy na SMS o vyřízení reklamace. Jakmile SMS obdržíte a vláda zruší nouzový stav, můžete se pro své zboží dostavit. Prosíme vás o trpělivost, postupujeme v souladu s Českou obchodní inspekcí.

Předpokládané termíny doručení najdete vždy v detailu objednávky u jednotlivých typů dopravy. Mimořádná situace může ovlivnit čas doručení. My i ostatní dopravci děláme, co můžeme. Prosíme o trpělivost.

Momentálně bohužel platbu v hotovosti kvůli nouzovému režimu nepřijímáme. Možná je pouze platba online či platba kartou, a to z důvodu bezpečnosti (dodržování hygienických požadavků). Ideálně preferujeme bezkontaktní předání zboží, a to jak na našich výdejních místech, tak při doručování domů. Platbu převodem nenabízíme.

Objednávky od 500 Kč vám nyní přivezeme domů zcela zdarma. Zdarma zůstává také možnost vyzvednutí zboží na prodejnách, které jsme dočasně přeměnili na výdejní místa.

Ani nás to netěší, ale jde o mimořádnou situaci, a tak jsou dle nařízení vlády všechny naše prodejny do odvolání uzavřené. Věříme, že i toto opatření přispěje ke zpomalení šíření viru. Některé naše prodejny se však dočasně proměnily ve výdejní místa. Stačí si tak objednat zboží přes náš e-shop a zvolit vyzvednutí na výdejně. Vaši objednávku si pak můžete za 60 minut vyzvednout, tak jak jste zvyklí. Vždy ale vyčkejte na potvrzující SMS a na další pokyny z prodejny.

Prémiovou DATART dopravu momentálně z důvodu mimořádné situace a bezpečnosti vás a naší posádky neposkytujeme. Můžete ale využít naši standardní dopravu, se kterou vám nyní zboží přivezeme dle předem zvoleného času a vyneseme i do patra.

Ano, nyní u standardní dopravy poskytujeme nadstandardní služby. Výrobek vám předáme před vchodem do rodinného domu či vyneseme před dveře do bytu. Vysloužilý spotřebič určený k ekologické recyklaci převezmeme k odvozu na stejném místě.

Platba na místě není aktuálně vzhledem ke zvýšeným opatřením možná. Úhradu je možné provést běžným bankovním převodem, údaje k převodu obdržíte na e-mail.

Změna způsobu doručení u zaplacených objednávek není možná. Pokud ještě zaplaceno nemáte, kontaktujte nás a domluvíme se na dalších možnostech doručení.

Prodloužení rezervace je možné, ale je třeba, abyste nás kontaktovali. Můžeme vytvořit novou objednávku na výdejnu, která je aktuálně otevřená, nebo zvolíme doručení domů, abyste nemuseli nikam chodit.

Zboží doručujeme po celé České republice (kde je zpevněná cesta) mimo oblasti uzavřené oblastním hygienikem.

V případě velké bílé techniky a televizorů doporučujeme naši standardní dopravu, v případě ostatních výrobků je nejrychlejším způsobem dodání zboží do výdejního místa.

Aktuálně po dobu výjimečného stavu dárkové karty ani šeky nepřijímáme. Na výdejních místech jsou možné pouze bezhotovostní platby formou platby platební kartou.

Nenašli jste odpověď na vaši otázku?

Rádi vám poradíme na na naší zákaznické lince
nebo se s dotazem obraťte přímo na naši prodejnu DATART.

225 991 000 Prodejny

Pokud si nepřejete dostávat zprávy s upozorněním na aktuální akce, napište nám na e-mailovou adresu gdpr@datart.cz.

V porovnávači máte 0 produktů Porovnat produkty Porovnat 0 produktů