Kontakt

Pomůžeme Vám. Pokud máte dotaz k zakoupenému zboží, potřebujete poradit s instalací či hledáte-li informace o našich službách nebo o nákupu na eshopu, jsou Vám k dispozici vyškolení pracovníci, kteří Vám rádi pomohou.

Obrátit se na nás můžete buď:

Co tedy znamená naše Zákaznická linka DATART (810 328 278)

Jedná se o telefonický kontakt s operátory našeho klientského servisu. Operátoři jsou připraveni poradit Vám s výběrem produktu nebo s organizací a detaily služeb jako je doprava a nákup na splátky. Dále s Vámi v případě potřeby budou řešit reklamace, domluví vše potřebné pro záruční a pozáruční servis nebo pro Vás vyhledají jakékoliv jiné informace potřebné pro Vaše pohodlné nakupování a využívání služeb společnosti DATART.

Dozvíte se zde vše podstatné o našem E-shopu ale také o aktuálním dění v našich prodejnách včetně cen produktů.

Prostřednictvím Zákaznické linky můžete ovšem také nakupovat. Operátoři jsou připraveni vybrat s Vámi produkt, domluvit dopravu a způsob platby. Zkrátka se o Vás postarat.

Provoz Zákaznické linky je každý den od 8.30 do 21.00 hod. a také o víkendu od 9.00 do 21.00 hodin.

Mimo tuto dobu nám můžete zanechat vzkaz na záznamníku.

Nezapomeňte, prosím, uvést Váš telefon nebo e-mail, abychom Vás mohli zpětně kontaktovat.

Samozřejmě nám veškeré náměty a připomínky můžete poslat také faxem (225 991 171), kontaktovat naší centrálu (225 991 111) nebo se na nás obrátit poštou na adresu:

DATART International, a.s.
centrála společnosti
Pernerova 35
186 00 Praha 8 - Karlín

Volání z pevné linky na Zákaznickou linku je zpoplatněno jako místní hovor. Pro volání ze sítí mobilních operátorů se řídí zvoleným tarifem operátora, avšak jedná se o barevnou linku, na kterou nelze uplatnit tarifní minuty a volání zdarma.

X