FAQ: časté dotazy

E-shop se vším všudy (od prohlížení přes pomoc až po instalaci a poprodejní servis).

Jak mohu na e-shopu zaplatit za zboží?

Zaplatit můžete buď online, tzn. platební kartou přímo na e-shopu nebo z účtu e-Banky. Obojí je nejen maximálně bezpečný způsob, ale i nejrychlejší co se týče doby od odeslání Vaší objednávky po doručení zboží.

Dále bankovním převodem na náš účet u Sberbank CZ, a.s. číslo účtu 4200422329/6800 nebo složenkou z kterékoliv pošty v ČR. Využít můžete také nákupu na splátky (Cetelem online úvěr) a to přímo na našem e-shopu.

Pokud preferujete platbu hotovostní, potom můžete zaplatit až při fyzickém předání zboží (na dobírku).

Pokud využíváte službu Expresní odběr (odebrání zboží v prodejnách DATART a to již za 60minut po vytvoření objednávky), doporučujeme platit platební kartou na eshopu nebo platební kartou na prodejně při převzetí zboží. Možná je také platba hotovostní.

Jak probíhá na e-shopu nákup na splátky a schvalování úvěru a jaký to má vliv na dobu doručení?

Schvalování je rychlé a jednoduché. Až se dostanete na e-shopu k placení, jedna z variant volby je Cetelem online úvěr. Zvolíte tento způsob zaplacení za zboží a pokračujete v objednávce. Poté se Vám zobrazí stránka s nabídkou jednotlivých splátkových produktů, z těch si jeden vyberete a dokončíte objednávku. Následně budete přesměrován na stránky společnosti Cetelem, kdy vyplníte jejich on line formuláře. Po dokončení on line formuláře, bude Vaše žádost o úvěr odeslána. Po posouzení společností Cetelem Vám bude zaslána informace o schválení či zamítnutí úvěru. V případě schválení úvěru obdržíte email s odkazem na další informace týkající se doložení dokumentace

V případě, že zvolíte platbu a vyzvednutí na prodejně či dopravu HD, nemusíte nic tisknout. Při doručení zboží/vyzvednutí na prodejně Vám budou smlouvy předány k podpisu. Připravte si pouze doklady, které jsou třeba k dokončení úvěruV případě, že zvolíte platbu a vyzvednutí na prodejně či dopravu HD, nemusíte nic tisknout. Při doručení zboží/vyzvednutí na prodejně Vám budou smlouvy předány k podpisu. Připravte si pouze doklady, které jsou třeba k dokončení úvěru. Pokud zvolíte dopravu zboží prostřednictvím DPD či České pošty, je třeba smluvní dokumentaci spolu s doklady zaslat k nám. Po doručení kompletní dokumentace Vám bude zboží expedována. V případě, že zboží nemáme skladem, budete informováni o jeho dostupnosti.

Je cena zboží na vašem internetovém obchodě stejná jako ve vašich prodejnách?
Ano! Na všech prodejnách DATART máme stejné ceny jako na eshopu www.datart.cz. Sledujeme internetovou konkurenci a ceny v prodejnách DATART jsou minimálně stejné jako ceny na internetu.
Za jak dlouho po objednání zboží mi výrobek přivezete?
Obvykle Vám, po dohodě pro Vás vhodného termínu, přivezeme zboží v několika málo dnech od odeslání objednávky (nejžádanější zboží je k dispozici v dostatečné zásobě i na našich prodejnách). Ne všechny výrobky však máme připraveny na našem skladě (Takové položky nejsou v katalogu označeny příznakem k dodání do 3 pracovních dnů). V takovém případě se na době dodání dohodnete s naší Infolinkou Datart.
Kolik stojí doprava a je cena stejná po celé České republice?
Cena dopravy (Přesněji řečeno „cena příspěvku na dopravu“, protože cena dopravy je pro DATART vyšší než je účtováno našim zákazníkům) je nezávislá na adrese doručení. Standardní příplatek za dopravu u velkých spotřebičů (ledničky, pračky, sporáky ..) činí 199,- Kč, u dodání do druhého dne 299,- Kč a u dodání v den objednání 499 Kč. Za doručení v časných rannich nebo pozdních odpoledních hodinách účtujeme příplatek za dopravu ve výši 299 Kč. Přejete-li si výrobek doručit druhý den po objednání v časných rannich nebo pozdních odpoledních hodinách, bude příplatek za dopravu činit 399 Kč. U malých spotřebičů (notebooky, telefony ..) je doprava zdarma při nákupu nad 1.500 Kč, u nákupu pod tuto částku zaplatíte za doručení 90 Kč.
Můžete mi zakoupený výrobek také zapojit a předvést? Pokud ano, kolik to stojí?
Ano, výrobek Vám nejen zapojíme, ale i předvedeme a vyzkoušíme. U většiny výrobků, vyjma drobností jako jsou fotoaparáty, telefony, žehličky apod., si máte možnost na e-shopu zvolit služby, o které máte zájem. Jedná se o základní instalaci, odvoz odpadu a ekologickou likvidaci starého spotřebiče. Veškeré tyto služby jsou pro Vás, naše zákazníky, zdarma.
Musím se u Vás při prvním nákupu registrovat?
Můžete nakupovat také jako nezaregistrovaný zákazník. Registraci doporučujeme pokud máte zájem o zpřístupnění některých našich služeb jako je sledování výrobků, přístup k přehledu a detailům Vašich objednávek a možnosti dokoupit později příslušenství. Registrace také jistě oceníte při dalších nákupech (nemusíte znovu zadávat adresu a další údaje) .
Co to je "sledované zboží" a "sledovat" zboží?

Sledování zboží je výborná funkce. Přišli jste na náš e-shop koupit třeba pračku. Nejprve si najdete informace a projdete naši nabídku. V momentě, kdy se rozhodnete pro určitou značku a model, tak Vás možná napadne, že je potřeba se poradit s partnerem nebo se ještě rozhodnete zajít k nám na prodejnu a na pračku se podívat. "Sledování zboží" u nás znamená, že si pračku jednoduše uložíte kliknutím na tlačítko "sledovat". V podstatě si ji nahrajete do Vaší osobní schránky. Můžete si poté zvolit, že chcete být informováni (e-mailem) při každé změně ceny nebo být informováni formou recenzí k danému výrobku a kategorii.

K jednotlivým, Vámi uloženým, výrobkům si můžete ukládat vlastní poznámky.

Funkce sledování zboží je přístupná, z technických důvodů, pouze zaregistrovaným uživatelům.

Můžu nakupovat po telefonu?
Ano. Stačí znát číslo naší Infolinky Datart (810 328 278). Dovoláte se na náš klientský servis, kde jsme připraveni, mimo jiné, za Vás nakoupit. Ani nemusíte mít přístup na internet.
Co mám udělat bezprostředně po nákupu na e-shopu?
Nemusíte udělat vůbec nic. Do Vaší e-mailové schránky Vám přijde zpráva s potvrzením a detailem Vaší objednávky. Dále se Vám ozve pracovník našeho klientského centra a domluví s Vámi podrobnosti dopravy a předání zboží.
Můžu si objednat na E-shopu zboží a vyzvednout ho na kamenné prodejně?
Ano, tato kombinace je také možná. Na e-shopu si vyberete a zaplatíte zboží a v rámci dopravy zvolíte vyzvednutí na konkrétní prodejně. Jinak je postup stejný jako u dopravy domů - po odeslání objednávky Vás kontaktuje naše klientské centrum.
Chtěl bych si stránku s vybraným výrobkem vytisknout a ještě se poradit a informovat na některé funkce. Jde to nějak jednoduše?

Ano. Na každé stránce s produktem je vpravo dole tmavě modré tlačítko s možností tisku. Nemusíte nic nastavovat, po kliknutí na tlačítko se Vám stránka automaticky vytiskne. Jinak všude, kde toto tlačítko najdete, můžete jednoduše tisknout (např. detail Vaší objednávky, stránka s porovnáním produktů).

Vedle tlačítka s možností tisku najdete podobné s volbou zaslat e-mailem. Po kliknutí se Vám otevře formulář, kde zadáte elektronickou adresu, popř. připíšete poznámku a jednoduše odešlete.

Pro další informace, pokud je náhodou na e-shopu nenajdete, nebo pokud budete chtít výrobek reálně vidět, se můžete obrátit na kteroukoliv naší prodejnu, resp. na naše prodavače. Nebo kontaktujte naší Infolinku Datart (810 328 278).

Jak mám postupovat, když chci zboží zakoupené na e-shopu reklamovat?

Obraťte se prosím na naši Infolinku Datart (810 328 278), kde Vám poskytneme telefonickou asistenci při řešení Vaší reklamace, to vše v rámci naší služby komfortní servis. Samozřejmě můžete zboží reklamovat také na jakékoliv naší prodejně a to bez ohledu na skutečnost, že jste nakoupily na e-shopu.

Zboží Vám buď vyměníme za bezvadné, necháme opravit nebo Vám předáme kontakt na nejbližší servis, kde závadu odstraní. Ve výjimečných případech, pokud je např. závada neodstranitelná a nebude možné uskutečnit výměnu, Vám vrátíme peníze zpět.

Pokud je zakoupené zboží stále v záruční lhůtě, nemusíte se ničeho obávat. Záruční lhůta je, pokud jsme ji sami neprodloužili, 24 měsíců.

Na stránkách e-shopu se objevuje vpravo nahoře "oranžový obdélník" ? s nápovědou. K čemu slouží?

Jedná se o další usnadnění Vašich nákupů na našem e-shopou. Nápovědu v oranžovém poli najdete všude tam, kde jsme pro Vás připravili uživatelský návod a detailní informace ke konkrétní činnosti, kterou se právě na e-shopu zabýváte.

To znamená, že po kliknutí na oranžové tlačítko s nápovědou ve fázi "košíku" se Vám zobrazí okno s popisem všech souvisejících funkcionalit a uživatelský návod. Zcela odlišné informace se Vám zobrazí, po kliknutí na pole s nápovědou, při výběru produktů v jednotlivých kategoriích (ledničky, pračky apod.), vždy ale k prováděným operacím a k tématu.

Najdu všechno zboží, které máte na e-shopu také na prodejnách?

Sortiment na našem e-shopu je jiný než na tzv. kamenných prodejnách, takže se může stát, že zboží z e-shopu na některé z prodejen opravdu nenajdete a naopak. Pokud se budete chtít přijít poradit s prodavačem osobně, doporučujeme Vám navštívit jakoukoliv naši prodejnu, kde se o Vás postaráme a zboží předvedeme.

Volat můžete také Infolinku Datart (810 328 278) a dotázat se našeho klientského centra.

Funguje také v internetové prodejně DATARTu záruka nejnižší ceny?

Nikoliv. Sledujeme ceny důležitých prodejců a hlavních konkurentů a nenabízíme výrobky za vyšší ceny než oni. Záruku nejnižší ceny poskytovanou v naší obchodní síti však v internetovém obchodě neposkytujeme.

Co znamenají jednotlivé informace o dostupnosti vybraného spotřebiče?

IHNED K EXPEDICI

 Zboží je na našem skladě. Zboží k Vám doručíme na jakoukoliv adresu v ČR takto:

1. Drobné spotřebiče (telefony, fotoaparáty, notebooky, …. )

 

Drobné spotřebiče, u kterých není vyžadována instalace, Vám přiveze dle Vaší volby

- V pracovní dny mezi 8-17 náš smluvní přepravce - společnost DPD. Je výhodné si drobné spotřebiče nechat poslat do práce, nebo na jiné místo, kde se během pracovní doby vyskytuje Vaše babička, soused, přítelkyně …

- Doručí Česká pošta. V případě, že nebudete doma, zboží si později vyzvednete na poště příslušné Vašemu bydlišti.

- Společnost DPD ve večerních hodinách mezi 17 a 21 hod. Za doručení zaplatíte drobný poplatek ve výši 40 Kč (nákup nad 1.500 Kč), případně 130 Kč (nákup za méně než 1.500 Kč). Služba je dostupná pouze ve větších městech. Objednávku odeslanou do 14,30 hodiny očekávejte druhý pracovní den v uvedeném časovém intervalu.

 

2. Velké spotřebiče (pračky, ledničky, plazmové televize, ...)

 

Považujeme za samozřejmé dopravit Vám velké výrobky až do bytu včetně sobot a nedělí. Konkrétní termín dopravy si můžete vybrat v košíku nebo ji s Vámi domluví naši operátoři klientského centra podle kombinace Vašeho přání a vytíženosti naší dopravy.

Pokud jsou k výrobku nabízeny naše služby jako je základní instalace, odvoz obalu nebo ekologická likvidace starého výrobku naši řidiči jsou Vám k dispozici a zavolají Vám přibližně jednu hodinu před samotným doručením.

Můžete vybírat z doručení následující den po objednávce (499Kč) nebo každý další (249Kč).

Pro Střední Čechy a Prahu je možné zvolit i dopravu „Ještě dnes“ (749Kč), kdy při objednávce do 16,00 hodin Vám doručíme objednané zboží ještě ten samý den.

 

NA DOTAZ

 Tento výrobek nemusíme mít na našem centrálním skladě, ale ve většině případů ho máme k dispozici u našich dodavatelů. U vybraných specifických výrobků domluvíme s našimi dodavateli termín jejich dodání zvlášť. Přesnější termín doručení s Vámi domluví naše klientské centrum v závislosti na Vaší volbě dopravy a způsobu platby. Pokud by Vám navržený termín nevyhovoval, objednávku můžete samozřejmě zrušit.

Pokud jsou k výrobku nabízeny naše služby jako je základní instalace, odvoz obalu a ekologická likvidace výrobku, objednávku Vám doručí naši zaměstnanci a na místě vybrané služby provedou. Za uvedené služby u nás neplatíte.

Drobné spotřebiče, u kterých není vyžadována základní instalace, Vám přiveze v pracovní dny náš smluvní přepravce - společnost PPL.

Výrobek si můžete také vyzvednout na některé z našich prodejen.

 

SKLADEM

 Zboží je na našem skladě. Zboží k Vám může být doručeno Českou poštou nebo PPL. V případě že nebudete zastiženim, zboží si vyzvednete na příslušné poště. Pakliže budete zboží kombinovat s jiným zbožím které například vyžaduje dovoz naší dopravou, bude doručení sloučeno a dovezeme Vám vše najednou.

 

OBVYKLE DO 6-9 DNŮ

 Tento výrobek objednáváme ze skladu našeho dodavatele, kde by měl být k dispozici. Dodání očekávejte do 14 dnů od telefonického potvrzení objednávky. Tento termín může být v závislosti na aktuální dostupnosti u dodavatele prodloužen bez kompenzačního nároku. Následné upřesnění termínu doručení s Vámi domluví naše klientské centrum v závislosti na Vaší volbě dopravy a způsobu platby. Pokud by Vám navržený termín nevyhovoval nebo nebylo zboží pro Vás včas k dispozici, v takovém případě Vám nabídneme adekvátní náhradu nebo můžete objednávku samozřejmě zrušit.

 Pokud jsou k výrobku nabízeny naše služby jako je základní instalace, odvoz obalu a ekologická likvidace výrobku, objednávku Vám doručí naši zaměstnanci a na místě vybrané služby provedou. Za uvedené služby, včetně dopravy v sobotu nebo v neděli, u nás neplatíte.

Drobné spotřebiče, u kterých není vyžadována základní instalace, Vám doručíme prostřednictvím České pošty nebo společnosti PPL.

Výrobek si můžete také vyzvednout na některé z našich prodejen.

 

NA ZAKÁZKU

 Zboží na zakázku je výrobek objednávaný speciálně pro Vás. Jedná se především o výrobky v nestandardních barevných variantách, výrobky které nemají zpravidla dodavatelé skladem, či o zboží, které je dodatečně přizpůsobováno dle Vašich požadavků. V případě objednání takovéhoto druhu zboží můžeme vyžadovat zaplacení zálohy, případně i uhrazení celkové ceny zboží před provedením jeho objednávky. Jeho zajištění očekáváme přibližně do jednoho měsíce.

Pokud jsou k výrobku nabízeny naše služby jako je základní instalace, odvoz obalu a ekologická likvidace výrobku, objednávku Vám doručí naši zaměstnanci a na místě vybrané služby provedou.

Drobné spotřebiče, u kterých není vyžadována základní instalace, Vám doručíme prostřednictvím České pošty nebo společnosti PPL.

 Výrobek si můžete také vyzvednout na některé z našich prodejen.

 

DO 1 PRACOVNÍHO DNE

 Produkt není na našem centrálním skladě, je však fyzicky k dispozici na našem externím skladu. Doručení na náš centrální sklad trvá jeden pracovní den od vytvoření objednávky.

 

DO 2 PRACOVNÍCH DNŮ

 Produkt není na našem centrálním skladě, je však fyzicky k dispozici v externím skladu společnosti DATART. Jeho doručení trvá zpravidla 5 pracovních dní.

 

DOPRODEJ

 Doprodej posledních kusů zboží

 

PŘEDOBJEDNÁVKA

 Zboží, zpravidla počítačovou hru, nosič filmu či hudby je možno přeobjednat ještě před jejím oficiálním vydáním u výrobce. Okamžitě po obdržení výrobku na náš sklad tyto výrobky expedujeme pomocí smluvních dopravců a vy se tak stáváte jedním z prvních uživatelů očekávané novinky. Pro přesnější informace o vydání sledujte údaje v technických parametrech výrobku položku „Datum vydání “.

 

OBVYKLE DO 2 PRACOVNÍCH DNŮ

 Po obdržení objednávky Vám, v naprosté většině případů, doručíme výrobek do dvou pracovních dnů a to na jakoukoliv adresu v ČR.

 

POUZE NA PRODEJNĚ

 Zboží z prodejny bylo vystaveno, a ve většině případů také provozováno v demonstračním režimu. I z tohoto důvodu je zboží určeno výhradně pro osobní prodej. Zaslání poštou nebo DHL není možné.

 

KE STAŽENÍ

 Ke stažení

O společnosti

Kdo je Datart?
Společnost Datart - vítěz soutěže Obchodník roku 2003 v kategorii prodejců elektro a držitel titulu "Nejoblíbenější obchodník roku 2004" - byla založena v roce 1990 a dnes se řadí mezi největší maloobchodní řetězce specializované na spotřební elektroniku ve střední a východní Evropě. Od roku 2003 je firma součástí společnosti DARTY, která působí v sedmi evropských zemích, provozuje 790 prodejen, zaměstnává více než 28 000 zaměstnanců a v roce 2004 realizovala obrat ve výši 3,96 mld. liber ( www.dartygroup.com). Společnost Datart provozuje 32 prodejen v České republice a 11 na Slovensku a zaměstnává přibližně 1000 pracovníků.
Co Datart nabízí?
Profesionální a zboží znalí prodavači nabízejí v moderních prodejnách Datart široký výběr spotřební elektroniky z oblasti TV, videa, audia, domácích spotřebičů, počítačů, telekomunikační a kancelářské techniky, fota, telefonů a DVD společně s množstvím služeb pro zákazníky.

Datart je ideální kombinace formátu prodejen přizpůsobených českému trhu se zahraničním zázemím silné společnosti. DARTY sdružuje obchodní řetězce, které svou obchodní politiku staví na třech základních pilířích: nejlepší ceně, nejlepším sortimentu výrobků a nejlepších službách. Tuto kombinaci na českém trhu nabízí právě Datart.

Navíc se Datart stává v prosinci 2005 prvním maloobchodním řetězcem na českém trhu, který nabízí zákazníkům komfortní nákup prostřednictvím e-shopu a to při zachování většiny našich služeb, které poskytujeme našim zákazníkům zdarma.

Nejlepší cenu na kamenné prodejně zaručuje "Záruka nejnižší ceny" založená na rozsáhlém monitoringu cen konkurence. Týdně tým 21 pracovníků Cenové policie zkontroluje v katalozích i přímo v obchodech na 4000 cen konkurence z oblasti spotřební elektroniky a podle nich případně sníží vlastní ceny. Najde-li zákazník stejný výrobek v prodejně konkurence za nižší cenu, společnost Datart mu cenový rozdíl zpětně vyplatí.

Oproti kamenným prodejnám jsou ceny na našem e-shopu ještě nižší, protože se snažíme promítnout do konečných cen každé snížení našich nákladů.

Nejlepší sortiment znamená, že v prodejnách Datartu je k dispozici ve vybrané kategorii a cenové relaci výrobek, který uspokojí potřeby a přání zákazníků. Tomu odpovídá i umístění výrobků v prodejnách, jejichž průměrná velikost se pohybuje mezi 1500 a 2000 m2. Výrobky jsou vystaveny přehledně, celkové uspořádání usnadňuje orientaci, o zákazníky se starají vyškolení prodavači. Všechno vystavené zboží je samozřejmě zároveň okamžitě k dispozici.

Na e-shopu je potom šíře sortimentu v jednotlivých kategoriích a cenových relacích ještě širší. Řídíme se však primárně Vašimi potřebami a šířka sortimentu je až na druhém místě, proto se i na e-shopu rychle zorientujete.

Nejlepší služby - cílem společnosti Datart je 100% spokojených zákazníků, kterým kromě nejširší nabídky výrobků nabízí i rozsáhlou paletu doplňkových služeb jako je:

  • Prodloužená záruka až o tři roky
  • Zapůjčení TV po dobu opravy
  • Záruční a pozáruční servis
  • Akceptace všech platebních karet
  • Možnost nákupu na fakturu
  • Doprava zboží po celé ČR, včetně základní odborné instalace zdarma
  • Ekologická likvidace starých spotřebičů zdarma
  • Třídění a recyklace obalového materiálu
  • Infolinka Datart 810 328 278 sedm dní v týdnu mezi 9.00 - 21.00
  • Finanční služby a prodej na splátky (stále aktualizované)
  • Dárkové poukázky, Datart karta a další


Čím je Datart na českém trhu ojedinělý?

Datart je ideální kombinace formátu prodejen přizpůsobených českému trhu se zahraničním zázemím silné společnosti. DARTY sdružuje obchodní řetězce, které svou obchodní politiku staví na třech základních pilířích: nejlepší ceně, nejlepším sortimentu výrobků a nejlepších službách. Tuto kombinaci na českém trhu nabízí právě Datart.
Navíc se Datart stává v prosinci 2005 prvním maloobchodním řetězcem na českém trhu, který nabízí zákazníkům komfortní nákup prostřednictvím e-shopu a to při zachování většiny našich služeb, které poskytujeme našim zákazníkům zdarma.
Nejlepší cenu na kamenné prodejně zaručuje "Záruka nejnižší ceny" založená na rozsáhlém monitoringu cen konkurence. Týdně tým 21 pracovníků Cenové policie zkontroluje v katalozích i přímo v obchodech na 4000 cen konkurence z oblasti spotřební elektroniky a podle nich případně sníží vlastní ceny. Najde-li zákazník stejný výrobek v prodejně konkurence za nižší cenu, společnost Datart mu cenový rozdíl zpětně vyplatí.
Oproti kamenným prodejnám jsou ceny na našem e-shopu ještě nižší, protože se snažíme promítnout do konečných cen každé snížení našich nákladů.
Nejlepší sortiment znamená, že v prodejnách Datartu je k dispozici ve vybrané kategorii a cenové relaci výrobek, který uspokojí potřeby a přání zákazníků. Tomu odpovídá i umístění výrobků v prodejnách, jejichž průměrná velikost se pohybuje mezi 1500 a 2000 m2. Výrobky jsou vystaveny přehledně, celkové uspořádání usnadňuje orientaci, o zákazníky se starají vyškolení prodavači. Všechno vystavené zboží je samozřejmě zároveň okamžitě k dispozici.
Na e-shopu je potom šíře sortimentu v jednotlivých kategoriích a cenových relacích ještě širší. Řídíme se však primárně Vašimi potřebami a šířka sortimentu je až na druhém místě, proto se i na e-shopu rychle zorientujete.
Nejlepší služby - cílem společnosti Datart je 100% spokojených zákazníků, kterým kromě nejširší nabídky výrobků nabízí i rozsáhlou paletu doplňkových služeb jako je:

  • Prodloužená záruka až o tři roky

  • Zapůjčení TV po dobu opravy

  • Záruční a pozáruční servis

  • Akceptace všech platebních karet

  • Možnost nákupu na fakturu

  • Doprava zboží po celé ČR, včetně základní odborné instalace zdarma

  • Ekologická likvidace starých spotřebičů zdarma

  • Třídění a recyklace obalového materiálu

  • Infolinka Datart 810 328 278 sedm dní v týdnu mezi 9.00 - 21.00

  • Finanční služby a prodej na splátky (stále aktualizované)

  • Dárkové poukázky, Datart karta a další

Jaká je obchodní filozofie Datartu DARTY?
Nejlepší cena, nejlepší sortiment, nejlepší služby - chceme splnit potřeby široké základny zákazníků, budovat jejich vztah k naší značce a současně dosáhnout takového obchodního modelu, který je ziskový. Tato obchodní filozofie má za sebou v rámci řetězců společnosti DARTY úspěšnou historii a je zaváděna u všech obchodů skupiny jako reakce na potřeby zákazníků. To odlišuje obchody DARTY od konkurence.
Jak funguje záruka nejnižší ceny?

Jako první na trhu zavedla společnost Datart v roce 2002 průběžný a systematický monitoring cen konkurence. Cenová policie zkontroluje každý týden ceny více než 4000 výrobků tak, aby mohla společnost svému závazku dostát. Zákazník si tak může být jist, že Datart hledá nejvýhodnější ceny za něj.

Záruku nejnižší ceny můžete uplatnit, z technických důvodů, pouze na ceny v kamenných prodejnách a to ve vztahu k prodejnám konkurence. Nikoliv tedy k internetovým obchodům.

Kde všude má Datart prodejny?
Seznam prodejen Datart naleznete zde.
Kdo je DARTY?

DARTY sdružuje šest maloobchodních řetězců specializovaných na prodej elektroniky ve Francii, Velké Británii, Belgii, Nizozemí, Lucembursku, České republice a na Slovensku. Prodejny řetězců DARTY dosáhly v roce 2004 tržeb ve výši 3,96 mld liber a maloobchodního zisku 206,7 mil liber. V celkem 790 prodejnách s úhrnnou prodejní plochou 1 200 000 m2 zaměstnává DARTY více než 28 000 pracovníků.

Kromě prodejen Datart v České republice a na Slovensku nyní společnost DARTY sdružuje následující prodejce:

  • Obchodní řetězec DARTY je jedničkou na francouzském trhu s elektrospotřebiči. Provozuje 204 prodejen s nejširším zastoupením značek na místním trhu. Další francouzský řetězec BUT je pak vedoucím francouzským prodejcem v oblasti vybavení domácností.
  • Britská společnost Comet provozuje 250 prodejen a je druhým největším prodejcem spotřební elektroniky ve Velké Británii. Comet provozuje nejnavštěvovanější britský internetový obchod se spotřební elektronikou.
  • Řetězec Vanden Borre je jedničkou na trhu se spotřební elektronikou v Belgii. Provozuje zde 51 prodejen.
  • BCC je expandující firmou na trhu spotřební elektronikou v Nizozemsku, kde provozuje celkem 37 prodejen.


Klíčové silné stránky DARTY.

Evropská vize s lokálním cítěním - I když má každá z firem v rámci skupiny vlastní odlišnou charakteristiku, která má význam pro její vlastní tradici a povahu místního trhu, sdílí každá z nich stále více obchodní filozofii společnosti DARTY, která vychází ze tří základních principů: nejlepší cena, nejlepší sortiment a nejlepší služby.

Silné tržní pozice - Skupina, která má zeměpisně vyvážené portfolio 790 obchodů (včetně 138 obchodů provozovaných na základě franžízy), je, co se týče tržeb, třetím největším maloobchodem s potřebami a zařízením pro domácnosti v Evropě.

Vynikající hodnota značky - Značky skupiny, mezi něž patří Darty a BUT ve Francii a Comet ve Velké Británii, patří mezi nejznámější značky v Evropě na poli maloobchodu s domácími potřebami a spotřební elektronikou.

Růst prostřednictvím neustálé inovace formátů, nabídky produktů a služeb - Skupina neustále investuje do vývoje existujících formátů obchodů a do rozvoje nových přístupů k zákazníkům. DARTY rozšířila svou nabídku produktů a služeb tak, aby se přizpůsobila měnícím se postojům zákazníků, novým produktům a technologiím a struktuře místního trhu.

Výhody z rozsahu u všech firem - Společnost DARTY rozvíjí řadu iniciativ tak, aby vytěžila co nejvíce z rozsahu nákupu všech svých firem.

Decentralizovaná infrastruktura a konvergence skupiny - Každá firma v rámci společnosti DARTY má vlastní centralizované logistické a informační systémy, přičemž na úrovni skupiny DARTY vyvíjí společný informační systém pro komerční aktivity a činnost dodavatelského řetězce značek Darty a Comet.

Pevný finanční profil - Společnost DARTY má vysoké provozní marže a generuje stabilní peněžní toky (cash flow), které financují investice do růstových příležitostí a do nových i existujících obchodů.

Prověřený manažerský tým - Každá ze značek DARTY má zkušený manažerský tým odpovědný za realizaci společné obchodní filozofie skupiny vůči zákazníkům a za dosahování jednotlivých cílů, co se týče tržeb, zisku a cashflow. Vrcholový management skupiny má rozsáhlé zkušenosti v oblasti maloobchodu v rámci skupiny na mnoha úrovních.

Další informace najdete na www.dartygroup.com

Pokud jste zde nenašli Váš dotaz, volejte naší Infolinku Datart (810 328 278), rádi Vám poradíme.

X